Tutorial - Ögonbryn - Rätt och fel

 
 
När det kommer till sminkning är ögonbrynen den viktigaste punkten för mig. Som ni ser har jag plockat bort endarna av mina bryn för att fixa dem till "high arch" ögonbryn. Mina ögonbryn var för lågt ner närmare mina ögon och jag hade inte mycket utrymme till ögonskugga, haha. Nu trivs jag bättre med dem. Det bästa är att många inte märker att jag inte har hår på ändarna. De ser mer ut att vara åt det naturliga hållet men lite ifyllt om ni förstår hur jag menar. När mina ögonbryn är "on fleek" så kan jag nöja mig med det och behöver inte sminka mig vidare. Men när dem är fula, så spelar det ingen roll hur fint resten av sminkningen är, jag trivs ändå inte. 
 
Jag tänkte ge lite tips på hur ni kan göra för att få ögonbryn att se mer "naturliga" ut när ni fyller i dem. 
 
En sak jag märkte när jag kollade på min video var att jag är extremt dålig på att förklara vad jag menar eller vill ha sagt. Jag tror att det beror på min ångest. När jag har ångest blir jag dålig på att förklara saker och ting, och jag glömmer bort svenskan och jag påbörjar en ny mening när jag inte riktigt har avslutat den ena. Det bara är så! Men det här är bra träning för mig. Jag är också lite rädd för kameran, av någon anledning så tror min hjärna att det är en okänd människa jag talar med, eller att det känns konstigt att jag inte får något svar tillbaka. xD
 
Hur som helst. Här är videon - check it out ! (:
 
 
LIVSGLITTER
2015-10-28 @ 14:56:43
URL: http://livsglitter.for.me

Tack för dina fina ord inne hos mig, dock hittade du till den gamla bloggen ❥ Ha en fin dag




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0