Han är i himlen!

Hej alla underbara!
 
Jag blir förvånad på min statistik som visar hur antalet besökare ökar för varje dag. Riktigt roligt. Känn dig välkommen hit om det är första gången du kikar in :)
 
Alltså det är såhär, Gud förvånar mig mer och mer för varje dag. Idag gick jag till kyrkan, vilket jag brukar göra på söndagar. Min man följde med eftersom att han inte jobbar idag. Vi satt och lyssnade på kören som sjöng så fint och plötsligt viskade min man i mitt öra. - Du ser den äldre damen som sitter där borta, på tredje raden. Jag nickade. och han fortsatte med att Gud  hade sagt till honom att be för henne. Jag tänkte va? verkligen? Varför? Och då efter en stund reste sig den äldre damen och gick ut till entren av kyrkan där jackorna hänge. Jag och min man gick efter henne och förklarade henne om hur det låg till, frågade henne om vi fick be för henne. Vi bad och hon blev tårögd. Fastän jag inte visste vad det var som hade hänt henne, men jag förstod att hennes sorg måste vara djup med tanke på hur ledsen hon såg ut att vara. Efter vi hade bett klart sa hon "Tack, min man lämnade mig, jag är helt ensam" , Jag förstod inte riktigt hur man kunde lämna en så fin människa så jag frågade "Varför då om man får fråga?" Hon svarade "Han är i himlen, hos Gud" Då förstod jag varför Gud ville att vi skulle be för henne. Alla pusselbitar föll på plats. Hon blev iallafall jätteglad. (:
 
Jag lägger ut en video strax som handlar om HÖSTEN ( DIY ) Håll utkik! - XoXOooOoo
LIENE
2015-10-25 @ 17:55:45
URL: http://liene.blogg.se

Åååh så fiint <3
och Gud kommer fortsätta använda er båda två, Marat och dig. Kramar!

Svar: Tack finaste :) <3
Nelli Barsegjan

Lova
2015-10-26 @ 15:23:12
URL: http://lovakarlssn.blogg.se

Åh, så fint verkligen. :')
Jag är själv inte troende, men åh, vad ska man säga när man hör om detta?
Ni är så fina människor. Kram om du vill!

Svar: Hehe, va gullig du är :) En gång i tiden var jag själv inte riktigt troende, men Gud väckte mig =) Hoppas på att han väcker dig en vacker dag så du får känna det jag känner - käärleeek :) Kramar i massor <3
Nelli Barsegjan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0