Sminkning - Sotade ögon

 
Hey alla stora och små!
För ett par dagar sedan filmade jag en tutorial som jag aldrig riktigt hade tid med att redigera. Men nu idag så hade jag äntligen lite tid över till redigering så videon är uppe nu på Youtube (och bloggen dah).
I videon visar jag en av alla tusen varianter på hur man gör sotade ögon. Sminkningen är väldigt fin nu till höst men också till vintern som kommer. Den funkar riktigt bra på fest om man vill sticka ut lite. Just sayin! Eller så kan man också sminka sig såhär och sitta hemma...som jag brukar göra. Nowhere tooo goooo! Nej men. Hoppas ni tycker om videon och kanske prenumererar på min youtube kanal. Puss kram och ha det gott!
 
P.s Om du provar denna sminkning så får du jätte gärna meddela så att jag kan ta en titt och lämna en kommentar eller så kan du också skicka en bild till mig på [email protected] :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0