En snygg telefon men som inte fungerar.

Hej!
 
Jag känner redan på mig att det här kommer bli ett random inlägg, men jag hade en funderare igår natt när jag låg och skulle sova. Som vanligt började jag tänkte och filosofera i mina tankar.
 
Jag tänkte hur ofta människor väljer fel här i livet. Inte bara saker och ting utan också människor.  Ja, för visst väljer man människor. Man väljer vilka man ska umgås med och vem man ska spendera sitt liv med. (bortsett från föräldrar och barn som man inte kan välja)
 
Idag är det många som väljer efter utseénde, vilket jag tycker är fel. Visst, man kan delvis kolla på utseéndet men också på människans inre skönhet. Det räcker tyvärr inte med att vara världens vackraste när man har en personlighet som lika gärna kan slängas i soptunnan. För vem vill vara tillsammans med en elak människa, självisk och som till slut kommer kanske att lämna en på grund av sin inre ondska. 
 
 
Vissa kanske blir förblindade av deras skönhet och glömmer bort att det inte är skönheten som man kommer att umgås med, det är inte den vackra kroppen eller ansiktet som kommer att uppfostra ens barn. Det är allt det fina som finns på insidan som kommer att göra dessa saker, men som tyvärr inte alla har. 
 
När man exempelvis köper en ny telefon så tittar man inte bara på hur fin mobilen är utan man extra kollar och läser beskrivningen för att se vilka program och förmågor telefonen har. Man vill ha en bra telefon som kan mycket och som inte kommer att gå sönder efter en kort tid..eller?
 
 
 
Embla Sofia - Fotograf och blivande mamma
2015-12-01 @ 19:54:59
URL: http://emblasofia.blogg.se

Snygg bild!

Svar: tackar så mkt <3
Nelli Barsegjan




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0